Продажі електромобілів Xiaomi значно впали після смертельної аварії.


Продажі електромобілів Xiaomi зменшилися в Китаї через аварію та недоліки авто
За інформацією Deutsche Bank AG, продажі електромобілів Xiaomi в Китаї значно знизилися з березня 2025 року після трагічної аварії та невдалих маркетингових кроків бренду.
Ця тенденція продовжила існувати і в травні.
Також постраждали постачання. Місцеві ЗМІ повідомили про скасування понад 300 замовлень на SU7 Ultra EV через недостовірну рекламу щодо дизайну капота автомобіля. Ця ситуація настала після смертельної аварії автомобіля SU7 в кінці березня, в результаті якої загинули три людини.
Падіння продажів та додаткові проблеми
Дані Citi Research показують різке зниження замовлень та роздрібних продажів у квітні після аварії. Початкові показники зростання продажів швидко зменшилися.
Крім зниження споживчого попиту, аварія призвела до посиленої уваги до проблем безпеки електромобілів. Китайська влада почала підвищувати контроль за впровадженням передових систем допомоги водієві та встановленням нових стандартів безпеки електромобілів.
У цілому, зниження продажів електромобілів Xiaomi в Китаї пов'язане з меншою довірою споживачів до маркетингу та безпеки автомобілів після трагічної аварії та недоліків у їхньому дизайні.
Читайте також
- Експортне страхування в дії: бізнес отримав доступ до банківського фінансування
- Криптошахраї відмили через Telegram 27 мільярдів доларів
- Bloomberg: Росія висунула п'ять максималістських вимог на переговорах з Україною у Стамбулі
- Травневі ціни на помідори: які сорти подешевшали, а що б'є рекорди
- Bloomberg: ЄС готує нові санкції проти фінансового сектору Росії та банків третіх країн
- Такий газовий котел обернеться штрафом: стало відомо, які саме претензії у газовиків