Нові правила ПриватБанку: які покупки можуть призвести до блокування картки.


Прес-служба ПриватБанку пояснила, чому картка клієнта була заблокована після спроби оплатити товар для тварин на суму 144 гривні.
Жінка-клієнтка ПриватБанку зіткнулася з блокуванням своєї банківської картки після того, як вона спробувала оплатити нашийники для свого кота у магазині ITbox. Банк визнав цю операцію як "високоризикову" та заблокував картку після проведення перевірки.
Будь-яка операція з карткою може проходити додаткову перевірку службою безпеки банку.
Крім того, ПриватБанк повідомив, що це рішення базувалося на умовах і правилах, які клієнт погоджується під час користування карткою. Банк має право блокувати використання картки при здійсненні ризикових операцій згідно своїх внутрішніх процедур і правил міжнародних платіжних систем.
Спроба оплати товару стала причиною двогодинної епопеї, яка включала верифікацію через службу підтримки, підтвердження особи по телефону, фотоверіфікацію та численні спроби входу в Приват24. У кінці кінців, картка була заблокована без можливості розблокування.
ПриватБанк запропонував клієнтці замовити нову картку через Приват24 і вказав, що її можна буде отримати відділенні банку або поштоматі Нової Пошти.
Нагадаємо, що деяким українцям банки знизять ліміти на грошові перекази у 2025 році.
Читайте також
- Фонд енергетики потроїв обсяги закупівель обладнання для України
- Євросоюз продовжив деякі санкції проти Росії: озвучено терміни
- За кермо не можна: водіїв позбавляють прав за ухилення від мобілізації
- Перевірте свої карти: українцям прийдуть гроші на комуналку, ліки та не тільки
- "Яєчна атака" на водіїв: українцям пояснили, як не стати жертвою автокрадіїв
- Стосується всіх клієнтів ПриватБанку: Приват24 отримав важливе оновлення