Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- Один документ замість десяти: Україна перейшла на митні правила ЄС
- ПриватБанк запустив унікальний сервіс для ОСББ: як отримати "Теплі кредити"
- Водіїв почали штрафувати через колеса на авто: кого можуть позбавити прав
- Ашан, Метро та Варус опублікували нові ціни на сало та курятину: як змінилася вартість
- Дощі з грозами та +35 на термометрі: синоптик Діденко попередила про погодні примхи
- Українські сири можуть зникнути з прилавків: із чим це пов'язано