Не лише посилки: "Укрпошта" почне продавати незвичний продукт.

Укрпошта продає незвичайний товар
Укрпошта продає незвичайний товар

Укрпошта починає продаж ковбасних виробів у своїх відділеннях

Державна поштова компанія "Укрпошта" оголошує про початок продажу ковбасних виробів у своїх відділеннях. За словами генерального директора компанії Ігоря Смілянського, це стало можливим завдяки угоді, укладеній з холдингом МХП Юрія Косюка, щодо постачання ковбасної продукції.

Першою партією ковбас вже була здійснена закупівля, і вони будуть пропонуватися через поштову мережу. Це пояснюється стратегією підтримки українських виробників та можливістю зниження логістичних витрат для МХП.

Закупили першу партію їхніх ковбас, будемо пропонувати через поштову мережу. Це частина нашої стратегії підтримки українських виробників, для МХП – можливість зниження логістичних витрат – розповів Ігор Смілянський. Він також наголосив, що вважає можливість купити ковбасу у поштових відділеннях "конкурентною перевагою".

Цей сервіс вже пройшов успішне випробування в прикордонних селах східної України, де він став надзвичайно популярним серед місцевих жителів.

Я тільки що був на кордоні з Росією, бабуся прибігла, мене впізнали. Я кажу, бабуся, як ми працюємо? Що треба покращити? "Ковбасу треба привозити. У вас кожен день свіжа, тому я до вас за пряниками і ковбасою, а ті привозять раз на тиждень". Тому бачиш, ковбаса це конкурентна перевага – поділився досвідом Смілянський.

Продаж ковбасних виробів є частиною більш широкої стратегії компанії, яка передбачає відкриття власного банку, аптеки, оновлення мобільного додатку та придбання парку електробайків.

Ми створюємо екосистему. Тобто в тебе є рахунок, ми в тебе прийняли комунальні платежі, доставили ліки, продали ліки, продали ковбасу, доставили посилки, передплатили журнали та газети – пояснив голова "Укрпошти".

Варто зазначити, що "Нова пошта" та "Укрпошта" вже встановили графік роботи на Великдень.

Аналіз новини:

Компанія "Укрпошта" продовжує розширювати свої послуги та пропонує клієнтам можливість купувати ковбасні вироби у своїх відділеннях. Це сприятиме підтримці українських виробників та зменшенню логістичних витрат для холдингу МХП. Крім того, "Укрпошта" планує запустити власний банк, аптеку та оновити мобільний додаток, що свідчить про стратегію розширення компанії та створення екосистеми для своїх клієнтів.


Читайте також

Реклама